AssembleaNoticies

I Jornades de formació del AdR ETSE-UV

Durant el mes passat, vam tenir l’oportunitat de organitzar la 1a Jornada de Formació de l’Assemblea de Representants de la ETSE, un esdeveniment que va marcar l’inici d’una nova etapa plena d’aprenentatge per als nous participants en la representació estudiantil de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria. Van participar més de 50 estudiants.

Per a la inauguració, vam comptar amb la participació del director de l’Escola, Rafel Magdalena. De rectorat amb el delegat d’estudiants, Marcos Durà i del AGE-UV amb el seu coordinador, Victor Herrera.

El punt de partida va ser la creació d’un ambient acollidor, amb una presentació  on se donava el context de la representació estudiantil i passavem per els diferents organs colegiats de l’Universitat. I com no, comentant les particularitats organitzatives de la nostra assemblea de representants, destacant la importància de la representació i dels nostres drets. Va ser un moment clau per submergir als nous membres en la història de la nostra universitat.

Vam dedicar temps a explicar detalladament les funcions específiques de cada càrrec dins de la representació, com ara coordinació, vicecoordinació, tresoreria i secretaria. Altre aspecte que vam abordar va ser l’estructura dels grups de treball, donant énfasi a la importància de la col·laboració entre els membres per aconseguir metes que tenim. Cada grup va tenir l’oportunitat de plantejar les seves objectius.

A més, ferem un taller de competències professionals entre tots el participants on es vàren fomentar tècniques de debat i argumentació.

Es va plantejar un problema on quatre agents socials devien defendre els seus interessos i crear al·liances per tal de donar la sol·lució al problema.

Per a finalitzar vam fer l’última assemblea de l’any 2023 on elegirem la nova coordinació del AdR-ETSE-UV i es designaren les companyes i companys membres de les comissions de l’Escola i CAT.

Desde el grup de treball organitzador de les jornades volem agraïr la col·laboració increïble de direcció, delegació d’estudiants, SeDI per i LaTendaUV per fer possible aquestes jornades.

Us adjuntem la documentació de les jornades: